2011. szeptember 14.

Egy farmer új élete 1.rész

Néhány hete Roland barátom vizitet tartott a ruhásszekrényében, és úgy találta, hogy a kidurrant fenekű farmernadrágjára nem tart tovább igényt.
Megajándékozott hát vele.
Kitaláltam, hogy új életcélt tűzök ki elé, rögtön hármat is!
Most az elsőt mutatom be.
A nadrágszárak amputációját követően, maradt a fenékrész, amit az oldalvarrásnál kibontottam, és a slicces felét felhasználtam táskának.
A fenékrész egyik zsebét átültettem a táska előlapjára, bélést kapott, állítható hevederfület, és újraélesztettem a pácienst.
Ekkor lépett be a férjem a műhelyembe, aki -ilyen még soha nem fordult elő a világtörténelemben- azonnal lecsapott rá, mondván: "-Ez majd jó lesz nekem!", felpróbálta, és úgy is maradt.
És most jöjjön a fényképes bemutató!:

A táska...

...eleje...

...hátulja...

...belseje...
...és a büszke tulajdonosa.


Hogy mi lett a nadrágszárak sorsa, megtudhatjátok holnap, folytatásos teleregényünk következő epizódjában! : )

Mindenkinek szép napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!