2011. október 26.

Essünk gondolkodóba!

Belegondoltatok már abba, hogy miért betegszünk meg?
Az egy dolog, hogy ebben a nyirkos időben jobban szaporodnak a kórokozók, de ha erős a szervezetünk, nincs az a vírus, vagy baci amelyik meg tudná támadni!
De lehet akármilyen erős a szervezetünk, ha "beteg" a lelkünk, akkor végünk van!
Vegyük tudomásul, hogy minden betegségnek lelki eredete van!!!
Ezt nem én találtam ki!
Volt szerencsém több alkalommal is személyesen találkozni Papp professzorral, aki a szív és a lélek gyógyítója, és bizony rajtam is segített!
Miután az elmúlt napokban jócskán kipurcantam, gondoltam, ismét hozzá fordulok segítségért! Nekem már az is elég, ha azt a csodálatos hangját meghallom, számomra már az is gyógyír!
És ha megfogadjuk tanácsait, és betartjuk tanításait, higgyétek el, nem csak mi magunk gyógyulunk meg, de a környezetünk, a kis világunk is jobbá lehet!



Bárcsak tömegével születnének a Földre a hozzá hasonló bölcs emberek, mennyivel szebb lenne a világ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!