2012. február 16.

Díjazott lettem...

...háromszorosan is! Merthogy 3 a magyar igazság!
Először Luca gondolt rám, majd Abeva tisztelt meg, végül, de nem utolsó sorban Rita osztotta rám ezt a kitüntető címet!
Mindannyiótoknak köszönöm!

A díjjal járó feladatok, 7 jellemzőm megosztása, és továbbadni 15 blogolónak!

A legjellemzőbb tulajdonságom, hogy nem vagyok egy hétköznapi nőszemély, és erre büszke is vagyok! Az egyediség gyönyörködtet...
Nem is tudom megfogalmazni 7 pontban, mik azok, amik leginkább rám illenek!
Inkább elmondom, mi szerint élek!
Soha nem tettem újévi fogadalmat, mert nem láttam értelmét, mindaddig, amíg rá nem akadtam ERRE AZ IDÉZETRE. Megfogadtam, hogy mostantól eszerint fogok élni, és úgy tűnik, működik!
Szóval ezek a legfőbb jellemzőim!

Lépjünk a második feladatra, ki legyen az a 15 blogoló?!
Ugyan már! Hogy a csudába válasszak ennyi szuper, tehetséges, sokoldalú,  csupaszív ember közül, akik körülvesznek?! Nem tudok, sőt, inkább nem is akarok választani!
Sok mindenkinek adom a díjamat, a névsort az oldalsávban találjátok, "Akikkel együtt varrunk" cím alatt.
Ők azok, akik belevágtak velem a gyűjteményes varrásába, ők az igazán sokoldalú emberek! És mind megérdemlik a díjat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!