2012. március 21.

Sugovicáknál vendégeskedtünk!

A hétfői varródélutánunkat áttettük keddre, mégpedig azon rendhagyó okból, mivel egy kedves meghívásnak tettünk eleget. Már január tájékán megbeszéltük, hogy a két csapat, a Sugovica Foltkör  és az Atomfoltosok összejönnek egy kis közös varródélutánra.
Mivel a Sugovicások négy tagja a múlt pénteken egy kiállítást eszközölt a nagyérdemű számára, és  mi még nem láttuk, úgy döntöttünk, hogy a közös varrás előtt, megtekintjük a kiállítást!
Ha Ti is látni szeretnétek ITT  és  ITT megnézhetitek.
Szóval remek volt Lányok, ügyesek vagytok!
Varródélután...
Ezen alkalommal egy Country-stílusú terítő megvarrása volt a cél. Voltak, akik bele is vágtak, én már megint csak a számat jártattam, így bele sem kezdtem (szégyellem is magam érte, de ígérem, bepótolom mihamarabb).
Szóval ez volt a minta:
Következzen a képes beszámoló (remélem a fenyegetéseket, nem váltják valóra, amit a képek esetleges közzététele miatt előre kaptam... ):
Zsarnainé Kati átvette a MFC ajándékát, melyet a Szökőnapi céhtag-toborzási akció keretében nyert, mint újonnan belépő céhtag. Ezúton is gratulálunk Katinak!

Timi "leszorult" a földre... :D


Hogy mik nem kerülnek elő abból a párnahuzatból?! kész kincsesbánya!

szakmai eligazítás


zajlik a munka...



Magdi vasal...

Rózsa néni unokájával...


már alakul Judit terítője
Erre a képre valahogy én is rákerültem...

Sugovica-Atomfoltos csapat az elkészült munkákkal
Kedves Lányok!
Köszönjük a szuper délutánt, jól éreztük magunkat!
Éééééés:
Hamarosan, Veletek, Nálunk!!!

2 megjegyzés:

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!