2012. április 18.

Szabadban varrtam!

Vasárnap egészen jó idő volt...
Gondoltuk, hogy ellátogatunk a Duna-part melletti játszótérre a gyerekekkel.
És miután sikerült nagyjából elkészülnöm a legutóbbi munkámmal, gondoltam ráérek a szegélyezést kint a szabadban is befejezni.
És hogy mi is volt a legutóbbi projekt?
Nem más, mint az ördöglakat.
Tatabányán a kiállított munkák között láttunk egyet, és eszembe jutott, hogy az egyik csoporttársunk, Marika néni is varrt már hasonlót, így múlt héten ez volt a csoportfoglalkozásunk témája.
Megbeszéltük, lerajzoltuk, átgondoltuk, majd otthon el is készítettem.
Az enyém így sikerült:
Szeretném ezt a munkát felajánlani Gina Apró Fecnis játékába, ez lesz az áprilisi fecni-munkám!
És hogy valóban elhiggyétek nekem, hogy a szabadban is varrtam:
Szép napot mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Azért még annyira nincs jó idő...De a gyerekekkel valóban ki kell mozdulni....és én elhiszem, hogy varrtál... :)

    VálaszTörlés
  2. De jól néz ki! Keltás ferdepánttal varrtad?

    Én is elhiszem, a gyerekek mellett sokat lehet kreatívkodni:) Kell is, hadd lássák!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ferde pántot használtam, hanem egyszerű csíkvarrás az egész: 3*3 sor csíkot kell összevarrni, és a Csokifoltos 60fokos háromszög sablonnal szétszabdalni, majd újra összevarrni.
      (a sablont itt találod: http://csokifolt.blogspot.com/p/shop.html)

      Törlés
  3. Gyönyörű lett szépek a színei !
    Nagyon ügyes vagy ,és látom minden lehetséges időt ki használsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban Éva, igyekszem minden percet felhasználni, így is nagyon kevés jut belőle...

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, nem rég vettem 60 fokos sablont, de még nem volt időm kipróbálni. Na de majd most!!! Szép a tűzésed is, még dob az összhatáson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mivel nem igazán szeretem a szögletes formákat, mindig igyekszem valahogy megtörni őket, hogy ívesebbnek tűnjenek, ezúttal így sikerült!
      Próbáld ki Te is a sablont, és ezt a fajta mintát, nagyon jó buli...

      Törlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!