2012. június 23.

Gyűrűpárna

Már néhány héttel ezelőtt elkészültem vele, de csak ma érkezett el a napja, hogy be is mutathassam. Ma lesz ugyanis Réka és Fecó házasságkötésének napja, ebből az alkalomból készítettem számukra nászajándékba:


És a történet hozzá:
Fiamért mentem az oviba, amikor Marcsi óvónéni megállított, hogy hogy állok gyűrűpárna ügyileg, mert a kislánya hamarosan férjhez megy, és ebből az alkalomból lenne szükségük rá. Mondtam neki, hogy egyet már készítettem korábban az öcsémék esküvőjére, az jól sikerült, de referenciaként egyenlőre többet nem tudok felhozni. Mire én: mégis mit szeretnének a fiatalok? Válasz: Fehéret, minimális mintázattal, hogy csak a gyűrűk érvényesüljenek!
Hosszú napokig agyaltam, mire sikerült néhány tervet lerajzolni, majd néhányat ki is próbáltam... jó-jó, de nem az igazi alapon, bementem az oviba, hogy Marcsi nénivel egyeztessünk... tetszett neki, aztán rákérdeztem a meghívóra. Ekkor előhúzott a táskájából egy ekrü alapon csokibarna mintás meghívót, amin a Magyar Népmesék motívumai szerepeltek. Húúú! a csudába is! Ha én ezt előbb tudtam volna! Azonnal lenyúltam a meghívót, kinagyítottam a mintákat és dolgozni kezdtem.
Így lett a fehér alapon minimális mintázatból, ekrü alapon csokibarna mintás gyűrűpárna, aminek a fiatalok ma veszik nagy hasznát.
Ezúton is sok boldogságot kívánok nekik!

9 megjegyzés:

  1. S miből, hogyan készült a csokibarna? Tessen szíves részletfotókat is felrakni időnként!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Julcsi!

      Mindkettő selyemszatén anyagból készült... hát, mit is mondhatnék, nem volt egyszerű megmunkálni! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Szuper a népmesés motívum!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett!
    Nagyon egyedi evvel a mintával, jó ötlet volt a meghívóval, összehozni!

    VálaszTörlés
  4. Hát, ez gyönyörűűűű! Én is a meghívó mintáját készítettem el az öcsémék gyűrűpárnájára!
    Nagyon-nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek köszönöm a kedves hozzászólást! :)

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!