2011. szeptember 25.

Bonyhád 2011.

Ismét eltelt egy év...

Tavaly, miután elvégeztem az alaptanfolyamot, az első foltos összejövetelem a bonyhádi foltvarró nap volt a kutya-macska barátság jegyében. Rendkívül jól éreztem ott magam, és elhatároztam, hogy ha tehetem, minden alkalmat kihasználok, és elmegyek oda.
Az idén is így tettem. A mostani alkalommal Helénke, a tehénke volt a főszereplő. Mondanom sem kell, hogy ugyanolyan színvonalas és remek összejövetel volt, mint a tavalyi, és az idén is rendkívül kitettek magukért a Bonyhádi Foltmolyok, amiért köszönet illeti őket.

Ami az idén a leginkább tetszett, az volt, hogy már nem idegenként érkeztem oda, hanem nagyon sok ismerőst üdvözölhettem: a paksiakat, a bajaiakat, a hőgyészieket, a Foltovisokat, szekszárdiakat, és még sokakat. És ami igazán jól esett, hogy odajött hozzám egy hölgy, és megkérdezte, hogy ugye én készítettem a Csőrikés takarót, mert tavaly látta, és az elkészítéssel kapcsolatban lenne kérdése hozzám!
Ez ám a megtiszteltetés!

A tehénkém majdnem elkészült, már csak a foltokat és a szemeit kell a helyére tennem, és már kész is!
Ja és tombolát is vettünk. Mivel fiacskám is elkísért, biztosra mentem, nyernünk kellett valamit! És Fortuna az idén is mellénk állt: húsvéti tálat, neszeszert és egy csodálatos terítőt is nyertünk.

Nyereményeink
(Köszönjük Ritának a fotókat!)

Köszönjük a készítőknek!

Kedves Borcsamama!
Jövőre, veletek, ugyanitt!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Én voltam aki ott kérdezett :)
    Igen én is tavaly kezdtem, de nem vagyok ilyen termékeny mint te!!! Ugyanezt fogalmaztam meg most a pécsi varrónap után a férjemnek, hogy milyen jó olyan ismerősökkel személyesen találkozni, akiket elsősorban a netről ismerünk. Most végignézve az blogodat csak gratulálni tudok, két pici gyermek mellet ilyen sokat készíteni!!!!!!
    Üdv: Rendeki Marcsi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon jól esnek a szavaid! És nagyon örülök, hogy megismertelek!

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!