2011. szeptember 29.

Statisztika


Ma reggel, mikor bekapcsoltam a számítógépet, örömmel tapasztaltam, hogy a látogató számlálóm 3001-en állt.!
Mivel szeptember 2-án indítottam el a blogomat, röpke számítások után megállapítottam, hogy közel 30 nap alatt 3000 látogató, az azt jelenti, hogy átlagosan naponta kb. 100-szor nyitjátok meg a blogomat!!!
Ez óriási!
Továbbá ez idő alatt 12 regisztrált követőt tudhatok magam mögött, sőt, nem csak magyarok, hanem amerikai, szerb, német, olasz, orosz, román, svéd, brazil, és holland látogatóm is voltak.
Köszönöm, hogy ennyien kíváncsiak vagytok rám, illetve a munkásságomra!!!
Nagy megtiszteltetés ez számomra!

Végül, de nem utolsó sorban, szeretném megemlíteni, hogy az összes forgalmam legfőbb forrása http://ritafoltok.blogspot.com/ oldal volt, továbbá innen is kaptam munkáimmal kapcsolatban a legtöbb kommentet, ezért úgy gondoltam, hogy meghálálnám ezt valahogy, úgyhogy kedves Rita, küldd el kérlek a postacímed, mert meglepi csomag érkezik Hozzád! És köszönöm Neked az aktív részvételt!

Kedves Olvasóim!
Ezúton szeretnélek tájékoztatni benneteket, hogy mostantól kezdve fokozott figyelemmel, kísérjétek a blogomat, ugyanis több alkalommal is tervezek villámjátékokat a közeljövőben! (természetesen bárki játszhat majd!)

Szóval köszönöm mindenkinek az érdeklődést és a figyelmet, látogassatok továbbra is ilyen kitartóan és buzgón, igyekszem meghálálni!

Szép napot kívánok mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Drága Móni!
    Nagyon szép számok, gratulálok! A látogatottságod csak magadnak köszönheted, aki ilyen lendülettel alkot, bevonzza a követőket!
    Mutasd meg nekünk, hogyan kell lelkesedni a szürke hétköznapokban is és mutass még sok-sok inspiráló foltvarrt szépséget!
    Köszi Móni!

    VálaszTörlés
  2. Ezt nevezem én megtiszteltetésnek!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Móni, nem szeretnélek elkeseríteni,de az összes oldal számában a te szörfözésed is benne van.Ami azt jelenti,hogy a saját blogodból elindulva megnéztél még egy jó pár oldalt.
    Nagyon ügyes vagy és sok sikert kívánok,de nem megy rá naponta száz ember a blogodra, nézd meg még egyszer a statisztikát és értelmezd újra a szöveget.
    Szia Rózsa

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rózsa!
    Újra megnéztem a statisztikát, és a számok magukért beszélnek!
    Tudod, azzal kezdtem a blogolást, hogy beállítottam azt, hogy a saját oldalmegjelenítéseimet ne számolja a masina (és kipróbáltam, nem is számolja).
    Sajnálom, ha ezzel csalódást okoztam.
    Köszönöm a jóindulatodat.

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!