2011. november 11.

Vendégségben voltunk!

Mint azt már egy korábbi bejegyzésemben említettem, a Határtalanul Fesztiválra a szekszárdi és bonyhádi foltos lányokkal együtt utaztunk.
A hazafelé vezető úton meghívást kaptunk a szekszárdi lányoktól, miszerint vegyünk részt a következő csoportvarrásukon.
A meghívást elfogadtuk, és ma este, Ági barátnőmmel részt is vettünk ezen a kellemes összejövetelen.
Volt terülj-terülj asztalka: rágcsálnivaló, süti, aszalt gyümölcs, és isteni túrós pogácsa is (a receptjét meg is kaptam!), de még pezsgőt is bontottunk (a csudába: megint sofőr voltam!).
De persze dolgoztunk is: városépítés volt a fő téma, de persze rengeteg ötlet, és szabásminta is gazdát cserélt.
Egy kis képes összefoglaló:




Remekül éreztem, éreztük magunkat, és ezúton is köszönöm a lehetőséget, hogy ezt a csodás estét Veletek tölthettem!

Jó pihenést kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!