2012. január 8.

Neszeszer - különös alakú

Ezt a címet adta Hunka Ibolya annak a neszeszernek, amit még novemberben tanított Pécsett, a Hunyor Vasutas Foltvarró Kör közös varrásán.
Még csak most jutott időm arra, hogy az ott kapott varró-csomagot átnézzem tüzetesebben, gondoltam ezt el is készítem!
A férjem "pihent agyúnak" titulálta a feltalálóját, de végül is tetszett neki.
Valahogy így néz ki:

Nagyon élveztem a varrását, úgyhogy még biztosan lesz folytatása!

Emlékeztetőül szeretném megjegyezni, hogy a 
"Varrjunk közösen!" játékra 
ma éjfélig lehet még jelentkezni!
Mindenkit sok szeretettel várok!
 Részletek itt: JÁTÉK
Szép napot kívánok!

5 megjegyzés:

  1. Ezt már én is elkészítettem. Nagyon tetszett nekem is, de a foltvarrós lányok "macerásnak" tartották. Szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Valóban macerásabb, mert kézzel kell varrni! Én meg épp emiatt szerettem meg!

    VálaszTörlés
  3. Semmiség, sajnos ez bárkivel bármikor megeshet!

    VálaszTörlés
  4. Én is elkészítettem,de a kézi varrást felcseréltem a gépi varrással.Varrok én kézzel eleget a munkámmal kapcsolatban :-)

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!