2012. február 5.

Férfias ajándék

Már régóta keresgéltem ilyen újságpapír-mintás anyagot, tavaly ősszel sikerült rá szert tennem a Hunyadis-fiúknál... azóta csak várakozott a rongyospolcon, hogy végre készüljön is belőle valami...
Sikerült egy "business" feliratú darabot kikanyarítanom belőle, hát gondoltam kreálok valamit az én "business-man" férjemnek, úgyis hamarosan újabb egy esztendővel lesz (no nem öregebb, mivel ez randa kifejezés) ... korosabb.
Azt ígérte, használni is fogja... tapasztalataim nem ezt mutatják, de kitudja, majd elválik...

7 megjegyzés:

  1. Kár lenne, ha nem használná, igazán férfias darab lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és praktikus ,biztos tetszeni fog!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Igazán férfias darab lett! Nekem is az egyik kedvenc anyagom az újságmintás. :o)

    VálaszTörlés
  5. Igen, tudom, hiszen nálad láttam az első olyan darabot, ami ebből a fajta anyagból készült, bele is szerettem, ha jól emlékszem Te egy utazótáskát, vagy sporttáskát varrtál belőle a kislányodnak, ugye?

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!