2012. július 10.

Névnapra...

készült.
Egyedül a színét határozták meg, a többi csak úgy alakult...magától...


 

A minta a legutóbbi Atomfoltos klubdélután témája volt, és mivel a bemutató darabom megmaradt, rögtön fel is használtam.
Ráadásul az anyagnak az utolsó darabkáit használtam fel hozzá, úgyhogy Gina, ez megy a júliusi apró fecnikbe!
A táska anyaga szövet, és valamiféle fénylő bőrhatású textilféleség (ne is kérdezzétek, nem tudom mi ez, de ha valaki esetleg tudja, az írja meg nekem... köszi előre is).

A minta leírását ITT találjátok, de ajánlom, hogy jól nézzetek körül még ezen az oldalon, mert végtelen sok szebbnél-szebb ötletet és leírást találhattok még.
Jó munkát az elkészítésükhöz!


7 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a táskád! :-)))
    Megörültem a linknek, amit megadtál, de nekem egy másik hajtogatott minta jön elő. (Biztos ügyetlen vagyok)Kérlek segíts! Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy! Nem vagy ügyetlen! Én nem ellenőriztem megfelelően a linket! Módosítottam, úgyhogy most már elérhető!
      Jó nézelődést!
      :)

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm! Gyorsan mentem is.
      Aztán még egy ideig nézelődöm és gyönyörködöm. :-)))
      Még egyszer, kösz!

      Törlés
  2. Szépséges lett, vittem a képet! Nem textilbőr, amiről beszélsz? (Az úgy készül, hogy valódi bőrt darálnak meg, és kasíroznak textilre, ezért textilként vágható-varrható, bőrszerű anyagot kapnak.)

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!