2013. szeptember 17.

Esküvő 1.

Végre megjavult a blogger, így nagy örömömre megmutathatom azt a munkát, amire az idén a legbüszkébb vagyok!
3 nap és 3 éjszaka alatt sikerült elkészíteni.
És aki kapta, az Marcsi és Ryan volt. (Marcsi a legkedvencebb szomszédaim középső lánya! :) )
Merthogy bizony egész nagy feladat elé állítottak, amikor azt kérték, hogy a megszokottól eltérően, egy magyar-angol esküvőre készítsek gyűrűpárnát.
Több napon keresztül egyeztettünk, mire megszületett a döntés, és végül ez kerekedett ki belőle:

És hogyan készült?
Először is vettem a meghívót, és kinagyítottam a párna méretének megfelelően, hogy 25*25 cm-es legyen.
Majd a nagyított lapon megszerkesztettem a zászlók mintáját.
Utána a lapot felragasztottam a teraszajtó üvegére, arra pedig rátettem a szatént, és igyekeztem szintén ragasztóval úgy felragasztani, hogy véletlenül se deformálódjon el! (Na ez volt a legnehezebb!)
Ja, ragasztóként a szobafestők által használt ragasztószalagot szoktam használni, papír alapú, és nem hagy ragacsfoltot sehol, könnyedén eltávolítható.
Aztán jött a rajzolás! A jó öreg hőre eltűnő, Pilot márkájú tollamat használva nekiálltam a meghívón is látható, néhány milliméteres virágokat a szaténra felrajzolni. Miután készen lettem, bejelöltem a szükséges zászlóvonalakat, és kezdődhetett a hímzés!
Imádtam csinálni!
Jó tanács: célszerű hímzőkeretbe tenni, jól kifeszíteni, és úgy hímezni.
A végén egy alapos vasalás, összevarrás és tömködés után nem volt más hátra, mint fogadni az elismeréseket.

Köszönöm Marcsinak és Ryan-nek a lehetőséget, igazán nagy élmény volt a részt venni ebben a jeles eseményben. Ezúton is sok boldogságot kívánok nekik!

ui.: Készült nekik sok más egyéb is, de azokról majd legközelebb! :)


2 megjegyzés:

  1. Eddig a telefonomon láttam csak a képet, ott nem tudtam ránagyítani.De most sikerült és össze kell szednem az állam mert beesett az íróasztal alá!

    VálaszTörlés
  2. Milyen ötletes!! Nagyon tetszik - bár a lényeg csak a nagyított képen látszik. Zseniális, ahogy a virágokat és a nemzeti zászlót kombináltad a szívekbe... Gratulálok!
    Legyen mosolygós, szép heted! Szeretettel: Maminti, a kicsi, zöld tündér Tündérzugból

    VálaszTörlés

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!