2012. december 13.

Quiltek, egyenesen Ausztráliából!

A történet ott kezdődött, hogy tavaly csatlakoztam Pászti Kati "Varrjunk Titkos Medaliont!"- projektjéhez, amit nagyon élveztem, ezt a medaliont készítettem én: Titkos Medalion
Lényeg a lényeg, mikor a "Varrjunk együtt!" Játékot kiötöltem, eszembe jutott, hogy meginvitálom Katit is, hátha neki és kedves csapatának is lenne hozzá kedve, és csatlakoznának a tervhez!
Nagy örömömre szolgált, mikor igent mondtak rá, és valóban betársultak!
É s íme, náluk is elkészültek a várva várt gyűjteményesek.

Elsőként Marion quiltjét szeretném megmutatni:
Marion nem készítette el végig az összes blokkot, de így is remek takarója lett, ezúton is gratulálok Marion!

A következő fotón Barbara munkáját láthatjátok:
Barbara, ezúton is köszönöm, hogy velem tartottál, és szívből gratulálok a takaródhoz!

Végül, de nem utolsó sorban, Kerrie fantasztikus alkotását szeretném megmutatni:
A mű, és alkotója! Köszönjük a csodás élményt, mert valóban élmény az egész quilt!
(szívesen megnéztem volna a háttérben látható összedobált takarókat is, biztosan azok is gyönyörűek!)
Kerrie, őszintén gratulálok, és köszönöm, hogy velünk varrtál!

Már csak 1 hét van vissza a határidőig!!!
Hajrá lányok, még elkészülhet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet a foltbaráti hozzászólásodért!